رژیم صهیونیستی، آغازی بر یک پایان-راهبرد معاصر
گزارش «دوگرو هابر»؛

رژیم صهیونیستی، آغازی بر یک پایان

رژیم صهیونیستی می‌داند صرف دست کشیدن از کشتار جمعی بیشتر یعنی شکستی وحشتناک متحمل شده و حماس به پیروزی بزرگی دست یافته است. این موضوع به معنای آغازی بر پایان موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی است.
تاریخ انتشار: يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - 01 September 2024

رژیم صهیونیستی، آغازی بر یک پایان

 

به گزارش «راهبرد معاصر»؛ اسرائیل به دلیل شکست هایی که از زمان عملیات «طوفان الاقصی» متحمل شده است، همچنان به حملات وحشیانه خود علیه مردم غزه ادامه می دهد و به سمت پایان خود پیش می رود. تعداد شهدای فلسطینی از زمان وقوع «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر 2023 تاکنون از مرز 40 هزار نفر گذشته است و انتظار می رود بسیاری از مجروحان شهید شوند، زیرا بیشترشان به دلیل کمبود امکانات پزشکی و بمباران سیستماتیک بیمارستان ها فرصت درمان ندارند. 


به تعداد اجساد مفقود شده زیر آوار منازل و ساختمان ها نمی پردازیم؛ مردمی که مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شدند و دستگیرشدگان و ربوده شدگان به وسیله نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی که بی امان به دنبال کشتار مردم فلسطین و نابودی کامل نوار غزه هستند.

درست است اسرائیل سرزمین‌های فلسطینی را اشغال کرده است، اما این وضعیت نمی‌تواند برای همیشه ادامه یابد


این در حالی است که اسرائیل علاوه بر مردم غزه پا را فراتر نهاده و خبرنگاران را نیز به شهادت می رساند. ۶۰ سازمان رسانه‌ای و حقوق بشری در نامه‌ای با توجه به قتل عام خبرنگاران به وسیله نیروهای اسرائیلی در غزه، از اتحادیه اروپا خواستند هرگونه توافقنامه همکاری با این رژیم را به حالت تعلیق درآورد.️ در این نامه آمده است: اتحادیه اروپا باید در اعتراض به کشتار خبرنگاران در غزه تحریم‌های هدفمندی علیه اسرائیل اجرایی کند. حمله ویرانگر اسرائیل علیه نوار غزه مرگبارترین دوره برای خبرنگاران در دهه های اخیر بوده و جنایت جنگی است.

 


رژیم اشغالگر اسرائیل از بدو تأسیس به وسیله قدرت های استعمارگر غربی بر خونریزی و کشتار جمعی استوار بوده و با جدیدترین و مرگبارترین سلاح ها خون فلسطینیان بی دفاع را بر زمین ریخته است تا همان اسرائیل شکست ناپذیر در ذهن حکام مطیع عرب و مقام های مطیع برخی کشورهای منطقه باشد.


درست است اسرائیل سرزمین‌های فلسطینی را اشغال کرده است، اما این وضعیت نمی‌تواند برای همیشه ادامه یابد. اورشلیم و مسجدالاقصی به امت اسلامی باز خواهد گشت و فلسطین آزاد خواهد شد.  مقاومت افسانه‌ای جنبش حماس و گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی آن در مبارزه با اشغالگری وحشیانه اسرائیل، امید به آزادی اورشلیم و نابودی رژیم تروریستی اسرائیل را در روح امت اسلامی تقویت می‌کند.


اسرائیل به ظلم های وحشیانه خود علیه مردم فلسطین ادامه می‌دهد، زیرا مسلم است حضور حماس با وجود همه حمایت‌های غرب به‌ویژه آمریکا، موجودیت اسرائیل را تهدید می‌کند. زمانی که اسرائیل نتوانست حماس را به زانو درآورد، به امید قطع رابطه میان مردم فلسطین و جنبش حماس، وحشتناک ترین قتل عام را علیه کودکان، زنان و سالمندان انجام داد، زیرا می پندارد حماس پایگاه مردمی خود را از دست داده است و می تواند جایگاه آن را تضعیف و حذف مقاومت فلسطین را تسهیل کند.


شاید برخی تصور کنند اسرائیل تروریست با کشتارهای دسته جمعی نزدیک به یک سال اخیر، کشتار بیش از 40 هزار نفر و ویران کردن غزه، پیروز شد، اما در واقعیت اسرائیل شکست سختی خورده است. اکنون ایالات متحده آمریکا به خاطر مردم غزه بر درخواست آتش‌بس خود اصرار نمی کند، بلکه به خاطر تمایل به نجات متحدش از افزایش تعداد تلفات نسبت به آنچه تاکنون از دست داده، است.


پایبند نبودن اسرائیل به مذاکرات آتش‌بس و ادامه کشتارهای جمعی نشان دهنده اشتیاق این رژیم برای بقا و تمدید هر چه بیشتر موجودیت خود است، زیرا کاملاً درک می‌کند صرف کشتارهای جمعی بیشتر به معنای این است در معرض وضعیت وحشتناکی از شکست قرار دارد. حماس اکنون به پیروزی بزرگی دست یافته و این به معنای آغاز بر پایان موجودیت اسرائیل است.

 

ارسال نظر
پربیننده ترین اخبار
«راهبرد معاصر» گزارش می‌دهد؛ / ۲ روز پیش

پیامدهای منفی جنگ غزه بر اقتصاد رژیم صهیونیستی

گزارش مجله «اوراسیا ریویو»؛ / ۲ روز پیش

رژیم صهیونیستی خسته از ابهام در نوع خونخواهی ایران

یادداشت محمد جرادات، تحلیلگر فلسطینی؛ / ۲ روز پیش

رمزگشایی از توطئه ساخت کنیسه در مسجدالاقصی